תפקיד רפרנט/ית תקשורת שיווקית מרחבי

תפקיד רפרנט/ית תקשורת שיווקית ליחצ"ן, לפרסם ולשווק את הפעילויות והאירעים המתקיימים במרחב הקהילתי:

1. תיעוד והעברת תוכן הפעילות של המרחב הקהילתי. מול מנור ואסי

 

2. אחריות על ניהול ועדכניות דף המרחב הקהילתי באתר העמותה. מול מנור

 

3. ניהול עיצובי המרחב הקהילתי. מול אסי

 

4. הקמת פעילות קהילתית מול מטה העמותה באמצעות טופס הקמת פעילות קהילתיתhttps://bit.ly/3Jdv3CI. הטופס נשלח אוטומטי למנור אסי טל ואיתן.

 

5. פרסום יוזם- הפעילות של המרחב הקהילתי, כבסיס לפרסום פעילות עתידית.

6. הגדרת קהל יעד ומטרת הפרסום. מול מנור ואסי וצוות עובדי המרחב

 

7. חברות בצוות תקשורת שיווקית של העמותה

 

הכלים שעומדים לרשות הרפרנט/ית

1.אנשי מקצוע מלווים:

א. תוכן ועיצובים- אסי קוטין-> חדשות באתר, כתבות לעיתונות, איש קשר מול הסטודיו לעיצוב

ב. פלטפורמות דיגיטליות-  מנור בן יוסף -> אתר, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, צילום ועריכת ווידאו וסטילס, מאגר מידע

2. סטודיו לעיצוב לכל סוגי העיצובים- תוצר דיגיטלי, שלטים, פליירים, באנרים, חוברת חוגים דיגיטלית וכו'

3. מערכת שיווק ופרסום דיגיטלית- רישום ותשלום דיגיטלי, לוח פעילות דיגיטלי, שליחת סמס לתפוצה רחבה

4. מאגר מידע של מעל 7000 סלולריים מיילים וכתובות של תושבים

5. שלטי ענק בכניסה לשכונות בעיר

6. פורטל עובדים באתר פנאי העיר

7. צוות תקשורת שיווקית של העמותה- ניתן להיעזר אחד בשני להפצת הפעילות במרחבים.